Evet hanımlar buraya yazdıktan sonra doktora gittim. Evt doğum habercisiymis bu sertleşme. 1 gece normal takip amaclı yatırdı doktor ve ertesi gun doğuma aldı. Not: Hiç bir sancim agrim olmadi sadece karin sertleşme sinden gittim.
33+2 haftalık doğdu benim ikizlerim. 😁😁