Ezgi2969 daha erken 🙂 ben 39 haftadayım ilk defa dün girdim mesela ultrasonla bakıldığında kalp atışında filan hiç bir problem olmayınca gerek duymadı benim doktorum bebek de zaten çok hareketli ultrason bile zor çekiyoruz 🙂 o yüzden gerek yok demişti bir de bizim ki kanalada girmedi o yüzden ağrı sancı kasılma hiç bir şey olmuyor bende boş yere girmedim o yüzden 🙂