Duygubelis Hanımlar merhaba Kasım’a Doğum inş alışverişe başladınız mı neler aldınız mesela ana dizi ana kucağı neler önerirsiniz kıyafet olarak yenidoğan neler almalıyız
Nesli1607 Duygubelis benim aralık başı ama henüz hiç bişey almadım bayramdan sonra yavaştan başlamayı düşünüyorum aklıma geleni not ediyorum okadar çok şey varmış ki erken başlamazsak yetişmiycek gibi 😊
EAK Duygubelis canım benim odası bitti sayılır. Bebek arabası puset ve anakucağı hazır. Beşik yatak ve nevresim hazır. Küvet kova maşrapa hazır. 7tane yeni doğan 3tane 3ay 3tane 6ay zıbın aldım. 3takım 5parça hastane çıkışı var. 5tane batganiye 2tane müslin aldım. Bi kaç yüz çift çorap ve ev ayakkabısı var(her gelen çorap ayakkabı getiriyor)🙈 2takım 3-6ay aldım. Önlük aldım takımlar haricinde. Ağız bezi 10tane. Emzik 1takım 0-3 ay 1takım 3-6 ay. Bi tek eğitici oyuncakları ve kitaplığı kaldı heralde.Onları da tek tek acele etmeden seçmek istiyorum.
Zlmdemir Duygubelis bende yavaştan başladım kii allahtan başlamışım canm.bebegim biraz aşagı inmiş kalkmamam gerekmiş asla.brnden söylemesi erken başlayın derim hazırlığa. 3 tane hastane seti 10 lu aldım 3 tane sıfır kollu 3 tane uzun kollu zıbın 4 tane 3-6 aylık takım 3 tane parzen battaniye bornoz takımı havlu agız ve ter bezi 2 şer paket (12 adet) Bebek arabası puset elektirikli pilli anakucagı ve daha bunlar bir kısmı bakım seti banyo seti ve benim alışveriş Yok daha.bebek bezi va vs
Peony Benim de kasım. Bu hafta odasını alacağız. Bayramdan sonra da geri kalan her şeyi almayı planlıyoruz. 🙏🏻
Aibar Duygubelis canım ben kıyafet aldım daha yeni onun haricinde ne alıcam pek bilmiyorum açıkçası ☺️
Melllyy Duygubelis bende kıyafet hoşuma giden bişeyler oldukça alıyorum zıbın tulum vs Büyük eşyaları mobilya bebek arabasını da bayramdan sonra alıcaz inşallah
Duygubelis Süpersiniz hanımlar bende başlamam gerektiğini düşünüyorum artık önce son zamana bırakım dedim sonra yetişmez eksik kalır diye başlım fikir alım istedim malum kış bebeği daha zor geliyor bana aldıklarınızı yazmanız çok iyi oldu benim için
CerenAkbulut Duygubelis Merhaba, ben biraz yeni doğan kıyafetleri aldım, zıbın falan gibi şeyler. Ucuz bulduğum için bez ve ıslak mendil stokladım fakat henüz odasına dair birşey yapmadık :/
Zlmdemir Duygubelis https://youtu.be/RZE7cMcrwRE ben bu anakucagını aldım canm.alıp kullananlar çok memnundu fikir olsun.