Nbd_0636 Kızım 1 yaşındayken hamile olduğumu öğrendim doktorum emzirebilirsin hiçbir sakıncası yok demişti.Emzirmeye devam ettim, şuan 21 haftalığım artık göğüslerim çok acımaya başladığından 3 gün önce memeden kesme kararı aldım.Zor oluyor ama ilerliyoruz çok şükür.Gebeliğimin sonuna kadar emzirmeyi düşünüyordum ama zaten artık 16 aylık oldu kızım alışması için böylesi daha iyi sanırım 🌸