devlette ebeler doğumu yaptiriyor doktorlar 2 veya 3 kere muayene oluyorsunuz dikişlere bakmaya filan geliyor kontrolleri yapiyor ultrasona aliyor doğum oncesi sıkıntılı durum olmasın filan diye. Takılmayın bunlara nasipte ne varsa o sonuçta basinizda bir sürü insan olcak orda illaki başka doktor da olur.