Kendinizi üzmeyin, bilmeden kullanmışsınız doktora danışarak bırakın. Benim yengem çok ağır ilaçlar kullandı çünkü bebeği düşünemeyecek derecede sıkıntılıydı ama çok şükür 9 yaşında müthiş akıllı bir cimcimemiz var. Vicdan yapmayın bilmeden yaptığınız birşey işin, Allah korur dua edin üzülmeyin. Stresiniz daha çok etkiler meleğinizi