kizlarr yarin 38 haftalik olcaz ama oglusa isim bulamadik bi yaa, benim begendigimi esim begenmiyor esimin begendigini ben begenmiyorum birde yurtdisinda olunca telafuzu kolay olmasi gerekiyo ki mesela tuğtekin ikimizde beğendik ama tuktekin diyecekler ilerde sorun yaşayabilir.
dini güzel erkek isim önerilerinizi alabilirmiyim
haa bu arada iki oğlum daha var sait ve hamza