Kahvemm96 Ay kızlar hatırlarsanız korku dan hastaneye gidemiyorumdum kese , bebek vs kalbini duyan ocak diye bugün gittim 5+günmüş şükürler olsun R abbime bu süreç inşallah saglikli ve hayırlı bisekilde geçer bütün hamişlerin 😍