Simsimm Kızlar merhaba bişi danışmak istiyorum 33+2 deyim ve 2 gün önce sancım oldu alttan 2 santim açıklığım var 8 aya yeni girdim çok tereddütteyim bebişim erken doğacak diye çok korkuyorum aranızda başına böyle bişi gelip sonra düzelen var mı😔
Haribo42 Simsimm duzelme derken canim açikligin kapanmaz hos ama yatarsan bikac hafta daha durabilir bebek belkide sonuna kdr oyle olanlarida cok duydum ama hic kalkmamislar yerlerinden
CicekGirayBysl Simsimm ben ben ben 🤚 atlattık şükür süreci 37 olduk gelmiyor şimdide 😂 hastAneye yattık ciğer geliştirici vurulduk iki doz nidilad kullandık 36. Haftaya kadar. Sancılarım çok ama açılma ilerlemiyor bugün doktordan geldim 1 hafta daha bekleyelim 38 olunca gel belki doğurursun diyo
esra1907 Simsimm daha 8.ci ayı doldurmadım canım benimde şuan erken doğum riskim var 33+3 olduk bebeğin başı kanala girmiş azcık açılma yok çok şükür ama bakalım herşey nasip kısmet bende çok korkuyorum 😩
Sifauzun_2 Simsimm canım benimde 33. Haftada sancım çıktı doktor yat dedi 34. Haftada sancı yoktu ama 1 cm açılma vardı 35. Haftada acılma 2 cm oldu ben ilacta kullanmadım doktorum vermedi çünkü hala 2 cm açıklık var ve çok şükür 37+2 haftalık oldum haftaya sezeryan olcam inşallah sende iyi düşün ve sürekli yat hiç bir iş yapma
Simsimm CicekGirayBysl ben o kadar geleyim o zamandan sonra doğsada olsa razıyım valla açıkcası babada iki doz vurdular ilaca devam tabi bakalım artık hayırlısı diyorum
Masal05 Bende 33+5 haftalığim arada rahmime bı ağrı giriyor 1 dakika sonra kesiliyor acaba sebebi ne doktora gitmeli miyim sizce ????
Zeynep9398 Masal05 bendede aynı sıkıntı oldu bi yalancı sancı mı bu anlamadım bilen varsa yazsın lütfen 33+2
Masal05 Sifauzun_2 esra1907 @Simsim @CicekGirayBysl Teşekkür ederim zaten yatıyorum bı yemek yapıyorum sade bende normaldir diye gitmiyorum doktora
CicekGirayBysl Simsimm bu arada bi tanıdığımın 6 cm açılması vardı hastAnede yattı kafasına dokunmuş o derece hissetmiş doktorlar iğne yapmış bebek yukarı çıkmış tekrar Eve gönderdiler o da yatıyor 33 haftalık oda. 2-3 hafta daha idare ederse sıkıntısı olmadan Doğum yapar. Kontrolün ne zmandı Senin
Simsimm CicekGirayBysl ayın 1nden 1 ne kendi doktorum böyle durum olunca Bebek çok küçük diye Celal Bayar üniversitene gönderdi ama nasipse Pazartesi salihli Can hastanesi var oraya gidicem çok araştırdım doktora oraya gidicem bu hafta