Dmrbebek Busrabora ben şuanda 18. Haftadayım uygulamada artık onunla konuşabilirsiniz sizi duyuyor diyo bende YouTube hamilelikte dinlenecek şarkılar diye yazıyorum sırasıyla dinliyoruz ☺️ Zeka gelişimi için önemliymiş
Slinn Busrabora 21 haftadayken yazıyordu bu programdaki bölümde müzik konusu bazı anneler kulaklık koyuyormuş karnına. Vivaldi dinletiyormuş felan yazıyordu şimdi 23 haftalık benimkisi dışardan duyduğu seslere tepki olarak irkilip hareket edebilir yaZyr
Ssraa Ben ankara havası dinliyordum kendim normal olarak o da dinliyordu, şimdi doğdu yine aynı şarkıları açtığımda sakinleşiyor😂😂
Begonia Benim gebeliğim çok yeni ama evimizde sürekli klasik müzik dinlenir, umarım bebeğim de duyar bir süre sonra. :) En sevdiklerimi buraya yazayım sizin için: Gabriel Faure, Pavane Pachelbel, Canon Bunları her gün muhakkak dinlerim. :)
Ssraa Busrabora nasıl ki eşimin sesine aşina ise hamilelikte dinlediğim şarkılara da aşina çok tuhaftır ki evet 😁😁
1ogrencianne Busrabora ben klasik müzik açıyorum bir gün bebeğim hiç oynamamıştı klasik müzik açınca hareketlenmişti 😊 yapılan araştırmalarda bebeklerin zekasını geliştirdiği tespit edilmiş 😊
ZehraAlbayrak Busrabora valla ben ne dinliyosam oda onu dinliyo. 😀 yeri geliyo yildiz tilbe yeri geliyo ezhel ben fero tarkan micheal jackson metallica😂😂 genis yelpazeli bi muzik zevkim var bakalim cocuk nolcak😀
Mavis222 Benim paşa babası gibi tesisatçı olacak arabaya bindiğimiz gibi açıyorum şarkıları hoplaya zıplaya gidiyoz gideceğimiz yere 😂
SemaAsya Busrabora Bu söylediğim tuhaf gelebilir ama üniveristede genel kültürüme katkısı olsun diye alan dışı olarak klasik müzik dersi aldım. Dersler çok keyifliydi falan ama hamilelikte bana depresyon etkisi yaratıyor. Dinlerken demoralize oluyorum :( Aslen Ankaralıyım. Valla Ezhel dinlerken daha çok keyif alıyorum 😂 ama klasik müziğin de beyin gelişimine katkısı varmış bebek için. Benim enerjimin düşmesi onu etkiler mi ? Sadece Chopin dinlemeyi seviyorum 😄
Fatmautku Busrabora önemli olan senin kulağına hoş gelmesi ki ona güzel enerji gitsin ben klasik müzikte dinlettim her teldende 😀 şuan oğlum 5 yaşında deli gibi şarkı dinliyor seviyor
Cerensu Bn kızım artik tekme attığında müzik dınletıyodum kurtce oynaklı muzıklee dınletıyodum sımdı kızım 1yasında delı gıbı oynuyo hoşuna gıduyodu daha çok kıpırdıyodu 24 haftalıkken