Adanur Benim de 3. kutum bitmek üzere 35+2 yim . Herhangi bir problem yaşamadım gelişim için çok faydalı olduğunu düşünüyorum. 34 haftalıkken 2300 gramdı bebeğim ve başı aşağı döndü şükür gelişimi oldukça iyi dedi doktorum. Kilo aldırma konusunda bişey diyemicem çünkü kullanmayan arkadaşım benle aynı haftayken 17 kilo almışken ben şuan 14 kilo almış durumdayım. O değişiyor biraz kişisel özelliklere göre.