kendilerimi bakıyorlar, yok kime ne falan diyenler çok biliyorlar heralde tıbbi zorunlulukları. 1 tane çocuğun olur bağlanırsın tüplerini sonra aileden biri lösemi olur, ilik lazım olur yana döne tüp açtırmaya çalışırsın.
boşanırsın eşinden, başka birisiyle evlenirsin adam yana döne çocuk ister sen söyleyemezsin bile tüplerini bağlattığını gizli gizli tüp açtırma ameliyatı olmak için doktor ararsın.
bu ülkede ki kurallar keyfi kural değildir hiç bir zaman. korunmak için 13 tane yöntem var spiral taktırırsın, hormonlu korunma ilacı kullanırsın ertesi gün hapı alırsın vs vs ama tüp bağlatmak dönüşü olmayan bir şeydir ve bu hayatta 30 yaş altı hiç bir insan (sağlık sorunları dışında) bunun mantıklı olarak kararını veremez. etik tıp diye bir şey var arkadaşlar kimse size düşman değil. drlara sizi düşünmediğini zannederek saldıramazsınız..