ag1111 toz u yatmadan once icin ve sabaha kadar idrara çıkmayın ki o ilac mesanenizde ki mikrobu öldürsün. Bir de idrar yolunu kapaklı bir sise gibi dusunun çıkan bir daha giremiyor o yuzden ne kadar su icip idrara cikarsaniz o bakterileri o kadar kolay atmis sayilirsiniz. Bende de vardi bol su icmeyle atlattim çok şükür birde şekerli gidalar yemeyin nacizane tavsiyem besliyor çünkü. Çok gecmis olsun 💜