Kerem_alyadua 28 haftalık hamileyim bebeğim sag gögsümün altında sanki oturdu kaldı orda nefes alamıyorm bazen sizdede oluyormu böyle seyler
alidenizezgi Kerem_alyadua Merhaba benim de sağ tarafım çok sıkışıyor. Kaburgamın altına doğru bi sıkışma var. Rahim büyüdükçe baskı yapar dedi doktorum.
elifdemircan21 Canım bende de göğüs kafesimde aşırı bi ağrı var. Anlam veremiyorum bebek büyüdükçe yeri daralıyor diyorlar ama bilemiyorum😔