Peluskaa Merhaba. Kullandığınız ilacı bilmiyorum fakat ben de hamile kaldığımda panik atak ve anksiyete tedavisi görüyordum ve test yapmadan bir gün önce haplarımı bıraktım. Çünkü hissetmiştim hamile olduğumu. Şu an 7+5 haftalık gebeyim. Kese boyutu, kalp atışım normal ama yine de endişeliyim tabii ki. Doktor beni Zeynep Kamil, perinatolojiye yönlendirdi. Ama önce kadın Doğumdan randevu alıp o bölümü açtırmam gerekiyormuş. Çarşamba günü randevum var kadın doğumda daha sonra da perinatolojiye görüneceğim. Size nasıl bir yol tavsiye ettiler?