Sny_hkn10 Merhabalar bugün 17. Günüm ama tamamen göremedim sanırım yine de değerlendirmeye çalışıyoruz ama bırakmalı mıyım testi https://i.hizliresim.com/r06G4B.jpg
FZehraColak Sny_hkn10 [url=https://hizliresim.com/4pPmAq][img]https://i.hizliresim.com/4pPmAq.jpg[/img][/url]
Tubasim Sny_hkn10 eğer yumurtlamayı göremezseniz adetinizin 21.günü progesteron yaptırın bence. Ben bu şekilde yumurtamın tembel olduğunu öğrendim femeraya başlamıştım
Ozi__ Sny_hkn10 devam etmelısın canım ben 24.gun yumurtlamıstım o gun koyuydu daha sonra silik oldu https://resimyukle.xyz/i/CWL30W
Sny_hkn10 FZehraColak Hiç çıkmayacakmış gibi yaa şimdi değerlendiriyom aksi gibi çıkıncada fırsatım okmazsa üzülcem yani 😁😁
FZehraColak Sny_hkn10 aynen bende ilk kez deniyorum sanki hiç yumurtlamayacakmışım gibi. Bi türlü göremedim şu koyu çizgiyi.
Sny_hkn10 FZehraColak Malesef yok hala ya kimyasal gebelikten sonraki 2. Ayım bu geçen ay 35.gün adet oldum bu ay da program şimdiye kadarki adet döngüsünün ortalmasına göre hesaplayınca pazartesi yumurtlama gösteriyor belki pazartesi olur koyu çizgi umudum orda https://i.hizliresim.com/P703gb.jpg
Sny_hkn10 Ezgievrenn walla bizde bekliyoruz canım bir türlü göremedik 18. Günümüz bugün çıkmadı 🙄 herkesde farklı oluyormuş