Cnsakf gecedrn itibaren bir şey yemeden gidiyorsunuz. Aç karna ilk kan alıyorlar. Sonra kaç mg yükleme yapılması gerekiyorsa (75 mg yapıldı bana) içiyorsunuz ama yavaş yavaş değil hızlı bir şekilde. Bana verilen elmalı bir içecekti. Asitsiz kola gibi düşünebilirsin. Saat tutuyorsun 1 saat sonra tekrar kan alıyorlar. Ardından tekrar bekliyorsun. 1 saat daha. Toplamda 3 kere kan alınıyor. Bence gün içinde yediğimiz çikolata (hareket etsin diye meyve suyu çikolata yediğimiz oluyor örneğin) kadar kalorisi ancak vardır. Kesinlikle yapılması gerek. Şeker çıkarsa önlem alınmalı. Bence söylentiler boş ve sırf kafa karıştırmak için. Doktorunuz gerekli gördüyse ki gerekli bir işlem, doktorunuza güvenip yaptırmanızı öneririm.