Meraba hanımlar. 27 haftalığım şeker yüklemesi yaptırmayı düşünmüyorum bazı araştırmalar yaptım canan karatayın vidyoları var bu konuyla ilgili zararlı kesinlikle yaptırmayın beslenmenize dikkat ettikden sonra sıkıntı olmaz diye. Doktorumada danıştm aile öykümü sordu annede babada kardeşde yoksa yaptırmaya gerek yok ozmn dedi ablam iki doğum yaptı şeker yüklmesini yaptırmadı bebekleri çokda sağlıklı doğdu maşallah. Siz naptnz yaptırmayanınız varmı.