Gercekten sinir oldum 36+4 haftaligim kontrol zamanim zaten 1 hafta geçmişti zor alıniyor randevu bugün gittim dr yok gün almam gerekiyordu sezeryan icin zaten 3 haftadir kontrole gitmemişim hayir bi tane doktor vardi ona gittim rahatsizim bari siz bakin bakamayiz zor yetişiyoruz zaten dedi pislikler ellerine düşmeyeceksin bunlarin aksaray devlet hastanesi zaten 2 dr var bide insanlari madur ediyorlar