Marka bilemiyorum simdi.
ama ben avent kullanmistim her ikisinde. Emzirmeye basladiktan 1 hafta sonra gögüs uclari biraz zorlaniyor.
onlar alisana kadar. Varsa yaran gecene kadar. Yaklasik 10 gün kadar kullandim. Gecti. Ve bidaha kullanmadim.
önerim eger gögüs ucun kücük diye düsünüyorsan bile büyüklügünü M den düsük alma. Zaten emerken sisiyor ve sıkı oldukca dahada cok aciyor uc kisimlari. Hele büyükse en büyügünü al.
ama bunu da dogumdan sonra ya birak. Cünku sütün geldikten sonra uc larina göre alirsin en iyisi. Sadece nerede var diye arastir. Eczanelerde var midir acaba bilemiyorum.