Emineyakar Ben yarn tam 40 haftalik oluyorum ama hafta sonu diye doktr filan olmaz pazartsiye kdr beklesem bebege bsey olurmu yani 40 doluyo ya o yüzden yani bilginiz warmı napmam gerekiyo
Sevgi_marvel01 Nasıl olmaz doktor.Olmak zorunda.Yoksa da sancınız varsa da gelmek zorunda.Beklemeyin bence bunun için 😔