Hic bir zarari yok dedi doktorum bana nasil rahatsan oyle yat dedi ve bunu diyen 35 senelik hekim .
Ve yurtdisinda yasadigim icin bu tarz konularda ozellikle.gebelikte inanilmaz dikkatli davraniyorlar problem olsa sanmiyorum adam bana desin istedigin gibi yat