Bende 11 haftaligim yeni benim de çok mide bulantilarim vardı mesela bugün hiç olmadı böyle böyle azalacak demekki diye düşünüyorum bende. Geçen hafta her gün cikariyordum. Bu hafta bı iki gün aralıklarla mide bulandı. Bazen bı belirti olmayınca bende bı endişe ediyorum ama hiç panik yapmaya gerek yok aslında Allah korur onları biz zaten dikkat ediyoruz