Ozgunur Kızlar merhaba 8+1 günlük gebeyim doktorum. Toxoplazma ıgm ve rubella ıgm istedi daha bi çok şey istedi fakat aile hekimliğinde yaptırdım bitek bu yazdıklarımı yapmıyomuş kaç paraya yapıldığına dair bi bilginiz varmı? Yada devlet yapıyormu ?
cansuaydin Ozgunur selam canım nerde yaptırdığına bağlı vallahi ben bi polikliniğe sordum 350 tl dedi, sonra başka bir yerde 100 tlye yaptırdım.. gayet de doktorun istediği şekilde yaptılar.. piyasadaki fiyatlar çok degisken
Siner Ozgunur devlet hastanesi ücretsiz hepsini yapıyo. Ben muayeneye özele gidiyorum ama bütün testlerimi devlette yaptırıyorum. Sonra alıp kendi doktoruma gösteriyorum
zayinaa Ozgunur bagli oldugunuz saglik ocagi ucretsiz yapiyo , ben ozeldeki doktorumun tahlil istek listesini yanima alip saglik ocaginda hepsini yaptiriyorum ucretsiz ve ertesi gun sonuclar cikiyor bosuna para vermeyin disarda
Ozgunur cansuaydin ben hepsini yaptırdım bi bunu yapmadılar canım çok teşekkür ederim. Randevu alıp orada yaptırayım.
Siner Ozgunur onlar yarına çıkar diyo ama e nabızdan aynı gün bakabiliyorum ben. Sabah veriyorum akşama e nabızda gözüküyo sonuçlar
Nemoanne zayinaa her sağlık ocağı her testi yapamıyor maalesef. İl,ilçe vs bağlı olabilir. Bende özele gidiyorum ama devlette hastanede bu testleri yaptırdım hatta genel kontrolleri sağlık ocağında yaptırıp götürüyorum her zaman