Kızlar az evel duşa girdim , duştan çıktıkdan sonra kendimi incelerim alışkanlık bende bu genital bölgemde sağ tarafta şişme farkettim üstte internette bakındım direk enfeksiyon- kist - bir ton şey yazıyor kadın doğum uzmanı ile görüşün falan 29 ‘ unda kontrolüm idrarda yanmam yok koku yok ağrımda yok sizce neden olabilir ? Yada yaşayan varmı çok endişelendim şuan