Dambik ben de en başta Kadriye hanıma gitmiştim kontrollere sonra bıraktım çünkü sürekli bir şey olacakmış gibi panikletiyordu. Yani hamile değilim de bir hastalığa sahipmişim gibi korkutuyordu. Daha sonra Elif hanıma gitmeye başladım ve aşırı memnunum, arkadaş gibi olduk ve bebeği gördükçe bizden daha yoğun güzel tepkiler veriyor, içimiz rahat ayrılıyoruz yanından