Aynı biz 🤦♀️ 30+4 üz normalde kıpır kıpır olan kızım doktora gidince çok sakin 😅çikolata falan hiç bişey etki etmiyor onu geçtim eli hep yüzünde kapatıyor birkerede kordon yüzünün önündeydi 🤷♀️ çok heves ettik bizimde renkli bir resmimiz olsun diye ama pes ettik artık😅