Mutlu_anne2 gzllrun 3 doktor da erkek dedi ama net değil diye üstüne bastılar sadece biri ben sormadan maşallah oğlunda kıpır kıpır dedi ama o 2 doktor kafamı karıştırdı 😊
gzllrun Canım oda şundan kaynaklanıyor bazı kız bebeklerin organlarıda kabarık görüntü verebiliyormuş o yüzdendir ama 18den sonra 20 filan netleşir detaylı ultrosonda çıkar zaten :)