Toxoplazma diye bi virüs var arkadaşlar bu virüs kediden,çiğ etten,iyi yıkanmamış sebzeden vs. Geçiyo. Doktorlar bu yüzden çiğ köfte yemeyin çiğ ete dokunmayın diyo. Çiğ ete,kıymaya dokunduğunuzda elinizde yara varsa geçme olasılığı yüksek ama yoksa zor yemediğiniz sürece. Siz yine de temkinli olun elinizi yıkayın leke falan olacağından değil yani 😍