Melisa8 Merhaba kızlar , pazar günü birden bisey geldigini hissedip lavaboya gittim , jole gibi sümüğümsü yoğun bisey gelmisti rengi sarımsı , ilk defa boyle bisey geldi , nişan illa kanlı mı olur bilen var mi acaba ? Bu arada 38+6 haftamız 😊
Guzelannee Melisa8 o jöle gibi şeyden birkaç gğn sonra dogum yaptı kadeşim hemde az değildi baya baya vardı o rahim agzını kapatan bir mukustur görevi bitti gibi düşün tabi herkeste aynımı bilemem
Yaprak36 Melisa8 benimde suyum geldikten sonra aynen öyle bişey geldi çok az kan vardı pembemsi yani kansız da olabilir ama o pazar günü geldiyse sen şimdiye kadar doğururdun bence
Rabiaibrahim0803 Melisa8 internetten bakmistim canim illa kanli olucak diye bisey yokmus.ama benimde dun iki damla kan geldi acaba nisan midir ya?
R_Arslan Melisa8 ya benden de biraz fazlaca geldi ama normal akintim da kati bir turlu emin olamadim.
Melisa8 Guzelannee benimkide bayagı yogundu 5 gun gecti ara ara sancilar disinda bisey yok artik gelse benimkide hayirlisiyla 😊
Melisa8 Yaprak36 kimisinde ozellikle ilk gebelikte gunler onceden atiliyormus nisan kimisinde atilir atilmaz dogum basliyomus bilemedimki bende ara ara sancilarim var ama yarin gidicem kontrole bakalim hayirlisi artik 😊
Melisa8 Rabiaibrahim0803 Nişan kanlı olmasından ziyade jole gibi yogun kivamda olmalıymış canım yani eger jolemsi degilde damla seklindeyse mutlaka doktora git bence Allah korusun plesentayla ilgili sorunlarda kan gelmesi en onemli belirti cunku 🙏🏻
Rabiaibrahim0803 Melisa8 yaa doktoruma sordum da devam ederse gel dedi.devam etmedi acaba ne yapmaliyim 😐 bisey olur mu ki
Melisa8 Rabiaibrahim0803 sadece iki damla gelip kesildiyse bisey yoktur sanırim doktorunuzunda dedigi gibi 😊 plesentanin erken ayrilmasindan yada bi kısmının ayrilmasindan dolayi kanama olabiliyor son ayda o yuzden korktum bende 😊 nişanla ilgili bi durumdur umarim bidaha gelmez 💕
sevval55 Kanlı olması şart değil nişan tarif ettiğiniz hatta google yazın genellikle sarı olarak göreceksinşz☺️
0987654321 Melisa8 benden hep gelio bnde 38+1 m ama bana nişan değildirr o pembemsi bisey gelcek diolar
Melisa8 0987654321 Bana da oyle dediler kanlı olmasi lazim diye ama oradaki kilcal damarlarin catlamasiyla olusan biseymis kanlı olmasi , herkeste farklı olabiliyormus internetten bakinca gordum bende sarımsı olanlarda varmış yani 😊
Mervegolge 0987654321 hep geliyorsa mantar olma olasılığı da vardır. Benim de kronikleşen mantar sorunum olduğu için kansız nişan gelse anlayamam çünkü mantar akıntısına da çok benziyor.