Mervehayat12 Berilsuuuu 11 12 Ocak arası tahmini Doğum tarihi verildi, 2 li test yaptırdım sonuçları almadım henüz, ense kalınlığı 2.8 çıktı biraz üzüldüm ama insallah birsey yoktur, cinsiyetini ögrendim 🥰
EngucluAnne Berilsuuuu şubat 13 gözüküyor benim doğum bende hic belirti yok kendimi hiç hamile gibi hissetmiyorum halsizlik vardı oda kalmadı daha dinç ve enerjik oldum arada tedirgin olmuyor değilim açıkçası
Meraklianneeee Şubat başı dedi bakalim bizede doktorumuz👼Allah hepimize bebislerimizi kucagimiza almayi nasip eder insallah🙏
ozbek Cinsiyeti öğrendiniz i ben halen öğrenemedim ama çok merak ediyorum ilk olcak bide Allah’ın izniyle
EngucluAnne Minikmucizem_ benim ki 13 şubat 1 ağustos da yaptırcam ikili testi daha doğrusu yaptırmayı düşünmüyorum doktorumla istişare Yapıcam ense ölçümünde falan bi anormallik olursa yaptırmayı düşünüyorum. Sende ne gibi belirtiler var bende hic belirti yok hamile değilmiş gibiyim 😏
Minikmucizem_ EngucluAnne bende p tesi yaptiricam ikili testi insallah guzel cikar. Yanilma payi yuksek biliyorum ama yinede aklimda soru isareti kalsin istemiyorum. Bende sadece sabah kusmalari vardi 3 4 gundur azaldi bulanti hissi var ama kusma yok birde asiri istahsizlik var hicbise yiyemiyorum yedikten sonra da cok rahatsiz oluyorum ara sira halsizlik oluyo baskada belirtim yok
EngucluAnne Minikmucizem_ bende hic belirti kalmadı zaten çok bi belirtim yoktu sadece halsizliğim vardı ama oda bir kaç gündür yok tedirgin oluyorum biraz Allah korusun bişey mi oldu diye
Muallimannecik Benimde 5 Şubat inşallah 🤩 bugün kontrolüm var en son 7 haftalıkken görmüştüm şimdi 12. Haftadayız cinsiyeti görebilir mi çok merak ediyorum çok heyecanlıyım 😍
bhs08 Bende 9 ağustosta yaptırıcam nasipse ikili taramayı. Bulantı kusma bende yok sadece halsizlik oluyor arada onun dışında geçen günlerde kanamam oldu kan sulandırıcıda kullandığım için zor durdurdular şimdi istirahatteyim yatıyorum
Ado Ya benim de şubat 1 de dedi doğumum inş hayırlısıyla siz kaçta öğrendiniz cinsiyet i acaba benim13+4 daha gitmedim ama
Minikmucizem_ EngucluAnne benimde aklima geliyo daha oncede bi kaybim oldugu icin daha zor geciyo surec benim icin. Ama bu sefer icim rahat pozitif dusunuyorum guzel olucak insallah bi sikintida cikmadi suana kdr
aslicebrail Bende ikili testi temmuzun 31 'nde yaptrcam ama cinsiyet söyler mi doktor bilmiyorum çok merak ediyorum😊