Simya34 benim de kürtajım var canım, emin ol hiçbirimiz yalnız değiliz. Hepimizin derdi bir duası bir 😢 ama böyle uzun süre hamile kalamayıp hamile kalanları gördükçe nasıl seviniyoruz bize de umut oluyorlar değil mi. Her gün giriyorum uygulamaya bugün hamileliğini öğrenen var mı bakayım mutlu olayım umudum olsun diye 😢rabbim görsün halimizi