Şu kasılma olayını hiç anlamıyorum belki bende de oluyor ama anlamıyorum hiç belirtileri neler ağrı yapıyor mu ya da kanama leke filan ?
Bazen benim bebeğim de karnımın bi tarafında sanki top oluyor ama doktor poposu Veya başıdır o dedi uzun sürmüyor yani saatlerce!??