fatos41 EGO’yla insan ezmek? Hanım efendi sen benle dalga mı geçiyorsun . Sen demedin mi alay eder gibi SİZİ ZORLA ÇALIŞTIRIYORLAAAAR GALİBA. Bende zorla çalışmadığımı izah etmeye çalıştım. Ayrıca senin evde oturduğunu ben nerden bileyim Allah’ını seversen söyle . Nerden bileyim de sen evde oturup ta kocana naz yapıyorsun diye birşey söyleyeyim ki söylemedim. Nerenden uydurdun İnan çokkk merak ediyorum . Bir daha söylüyorum daha yormayacağım kendimi. Uçak konusunda yaşadığınız tartışma aşırı gereksiz. Telefon daha zararlı diyorum nerden biliyorsun hep elimde olduğunu diyorsun . Forumda baya aktifsin diyorum . Olabilir telefon konusunda dikkatli değilim diyorsun. Eeee niye değilsin? Uçak görevlisi senin kaprisini mi çekecek. Hamilelerde geçsin diye uyarılmış o da işini yapmış . Madem bu kadar hassassın önce o radyasyonu kendi evinden çıkar . İzin veren görevlilerde var ama herkes bir değil . Kısaca o havaalanlarında gördüğün x ray ler senin çocuğuna birşey yapmaz . Tabi sen akıllılık edip çanta bölümünden geçmediysen😂