Marguerite Kızlar 28. Haftamdayım bu sabah farkettm meme ucumda tam kırmızı bşe var et beni gbimi desem blemdm meme ucundaki pıtırtlar varya onada benziyor sanki büyümüş şişmiş gibi ufak ama ve deyince acıyor. Gebelkle alakası olablrmi bilemdm yaşayan oldu mu bu durumu?:/
VildanYaycili Marguerite merhaba canım bu herkezde olur cunku sut bezlerın olusuyor ve meme ucun gozenek gıbı olacaktır
Cemoss Marguerite tatlm gebelikle alakaldr mutlaka tabiki ama dokundgnda acı varsa bn bi dktoruna gster derim 😊
Obsesifk Marguerite normal olduğunu sanmıyorum canım hele acıması hiç normal değil mutlaka doktoruna danış normaldir deyip geçme
Marguerite VildanYaycili belkide canm yine de aklıma takıldı bide deyince acıyor falan elmlede baktm bşe gelmedi elime ama tam nedenini anlasam rahatlıcam🙂
Marguerite Obsesifk aynen canım acaba doğum doktorumamı sordam göğüs doktorunamı gitsem direk baksn diye 😐
Senibekliyoruz Bende de var aynı durum çok tedirginim ve çokta mutsuzum, göğsümde kistler var benim zaten hep korkuyla yaşıyorum ama dr gitmek şu an daha da korkutuyor beni.sürekli kontrol altındayım.inşallah hamilelikle ilgilidir
Marguerite Senibekliyoruz nasl kistler canım bence git korkma gitmekten belkide önemli bşey yoktur boşa stresle yaşama bende yarn sorcam bakalm doktoruma ne dicek:/ meme ucunda varmı seninde acı canm ya böyle mememin kendi dokusu sanki minnack çkmış dşarı gibi acıyo deyince anlamadm bende ne gerçi dgrumu anlatıyorm blmiyorm🙁
Senibekliyoruz Marguerite Fibrokistler var yaklaşık 13 yıldır.tabi hamileleikte büyüyorlar hormonların etkisiyle.kontrole gidiyorum her 6 ayda bir ama şimdi bu tarz değişiklikleri normal kabul etmek benim içinde geçerli mi ondan çok emin olamıyorum.bende kontrole gittiğimde kendi dr soracağım yoksa genel cerrahiye gidiyorum normalde.ultrason yaptıralım derse yaptıracağım.doğuma da çok var daha 23. Haftam.
Marguerite Senibekliyoruz bir sor doktoruna canm bakalım ne dicek🙁 ya bende farkettm meme ucum büyüyünce çkıyor küçülünce oda küçülüyo memedeki pürüzlü yapı varya ordakidokulardan biri sanırm ama ndn anlamadm acıtıyorda göğüs doktorunada gitmek istemyrm şmdi keşke geçse 🙁
Canoglum_17 Canım şuan aynı sorunu yaşıyorum . Nasıl oldu doktorun ne dedi ? Geçti mi geçtiyse nasıl gecti? Pazartesi gideceğim bende 27 haftalık hamileyim. Çok canım yanıyor 😭