Arkadaşlar dün Dr gittim ve bebeğimin gayet iyi olduğunu söyledi suyu falan herşeyi normaldir fakat akıntıdan dolayı gyno lomexin fitil ve krem verdı akşam fitili kullanınca çok az kanlı akıntı geldi bugünde fitili kullandım ve leke geldi çok az..Az olduğu için dikkate pek almıyorum bu durumu yaşayan var mı acaba fitil yan etki mi yaptı ?