Kizlar 2 bucuk haftadir geceleri sanci cekiyorum ve 3 cm aciklikla geziyorum dogum ne tam basladi nede beni rahat birakdi agrilardan uyuyamadim dinlenemedim sinir sistemim bozuldu resmen herkeze en cokda esime kotu davraniyorum sonunda doktor karar verdi pazartesi 39 +1 haftalik olucaz suyumu patlatip dogumu baslaticaklar hem cok bitkinim yapamicam korkusu var hem cok biktim artik olsun diyorum biyandan cok karmasik duygular yasiyorum.
Doktor boyle giderse ikinmaya bile halin kalmicak diyor acikliginda var sonucda suyunu patlatiriz baslar diyor. Esimde anlamsizca konusuyor dogal haline birakmak lazimmis da kendi nezaman gelirse gelirmis hic gormuyor cekdigimi hic mi insan karisi icin yeter artik yazik bu kadinada diye dusunmez sinir oldum ya.. tamam cok destek oluyor yarim gun ise gidiyor surekli yanimda ama hep bi teselli etmeye calismalar iste az kaldi gelir kasma kendini dusunmemeye calis bu sozler beni dahada sinir etmeye basladi bana kalsa pazartesini bile beklemek istemiyorum hergecen gun gucum azaliyor karisiyor kaynana gibi ne kalmiski surda iki gun kalmis tabi senin rahatin yerinde diyorum ya sabirrrr siz ne dusunuyorsunuz