Sdgdl Selamlar 19. Haftamdayım gecen gun kanama gecirdim ve acillik oldum çok şükür bebeğimde sorun yok. Rahimde ve plesanta da sorun yok kanama alanı da gozukmedi tüp bebek oldugu için olabilir mi yaşayan var mı cok korktum 😔😔😔
melolevo Ben yaşamadım ama ablam yaşadı cnm. Sanırım 23. Haftasındaydı. 3-4 gün yattı. Fitil kullandı. Geçti hiç birşey olmadı. Şimdi 2 yaşında sıpa çok hareketli herhalde annesinin karnında da yerleşmeye çalışırken oldu bu kanama ☺️