Dün detaylı ultrasonumuz vardı ve bebeğin duruş pozisyonu nedeniyle bakabildiğimiz kadar bakmaya çalıştı doktorumuz pazartesi tekrar gidicem yalnız canımı sıkan bi durum oldu bebegimin böbreğinde haftasına göre ilerleme gibi bişi olduğunu söyledi bunu takip etmemiz gerektiğini söyledi genelde erkek bebeklerde karşılaşılan daha sonra normal düzeye eriştiğini söyledi doktorumuz sizde de bu durumla karşılaşan daha sonra normale döndügünü söyleyebilir misiniz ? Aklıma takıldı açıkçası lütfen