Merhaba, 14 haftalık gebeyim ikizlerimiz olacak. Eşimin de benim de ikinci evliliğimiz. İlk evliliklerimiz den oğullarımız var. Spral ile korunuyordum eşime sordum bebek isteyip istemediğini çok istediğini söyleyince çıkarttırdım. Şimdi sürekli hırçın anlayışsız evde tek çalışan benim diye huzursuzluk çıkartıyor. İlgisi ve şefkati yok bebeklerimin düşük riski var çok mutsuzum.