Arkadaşlar başağrısı deyip geçmeyin bende aynı sebeple gittim doktora mr çekilmesini onlarda keyfinden istemiyor pıhtı oluşmuş olabilir tıkanma yapıyordur belki yada tıkanma olmamıştır ama varmı yokmu bakmaları gerekir gebelikte çok büyük risk çünkü bu yarar zarar ilişkisi olarak düşünürsen çektirmen daha mantıklı Allah korusun felç bile kalırsın doğum esnaskndada ne olacağını bilemezsin 🤷🏼♀️ Doktorda senden mr isterken yeterince sorumluluk altında kalıyor zaten can sıkıntısından istemiyor yani acil görmese doğumdan sonra yapalım der ve Mr radyasyon vermiyor mıknatıs gibi bişey ses dalgalarıyla çalışıyor doktorun karnınızdan baktıgı ultrason cihazının büyük makine hali araştırırsanız internette röntgen tomografi ve mr çekimi karşılaştırmalı radyasyon dozu yazıyor mrda radyasyon değeri yok