Merhabalar, suan tam 37 haftalik hamileyim. Son 1 haftadir falan zaman zaman agrilarim oluyodu adet sancısı gibi ama gunde 1 yada 2 kez ve en fazla yarim saat 1 saat sürüyordu. Dun aksamdan beri hic durmayan çok asiri siddetli olmayan ama yine de uyumama engel olabilecek siddette kasık ve bel ağrım var ve sanki bebegimin hareketi cok cok azalmis gibi . acaba bu da yalanci sanci midir doktora gitmeli miyim normalde kontrolum pztsi gunu?