Arkadaşlar 24 haftalık olanların bebeklerine baktım benimki neden böyle? Doktor normal dedi ama biraz tedirgin oldum şimdi açıkça . Tek benim mi böyle ? 24. Haftada 850 gr felan olanları bir görebilirmiyim ? İçim rahatlasın. Fazla hiç birşey yemem hamileliklerimde normalde ne yiyorsam aynı devam ederim . 3 kilo aldım zaten . Pek kiloda almadım . Diğer 2 bebeğimde hatırlayamamki şimdi bu haftada ne kadarlardı ama 3,5 civarı doğmuşlardı . Şu an bir anormallik varmı sizce ? Ama olsa dr derdi değilmi ?