limoncicegi 25.haftadayım karnım sertleştiği için doktora gittim açılma olabilir var mı yok mu diye alttan bakmamız lazım dedim korktum sonrasında bişry olur diye kabul etmedim çıktım geldim 😢 başına böyle bişey gelen var mı bi sıkıntı oluyor mu kanama vs.
Matmazell limoncicegi canm başıma böyle bişi gelmedi fakat açılmaya anca alttan muaneyle bakılıyor o korkunu yenmen lazm az önce okudum postunu bebeğin için Allah korusun açılma varsa müdahale edilmesi lazm 🤭
[silindi] limoncicegi ama alttan eliyle bakmıyor ki ultrason cihazıyla bakıyor . Eliyle baksa bende baktıramam , rahatsız olurum ama ultrason cihazı cok zor bir şey değil .
haklisinesracim limoncicegi Ultrasonla bakiyo bisey hissedilmiyo ki zaten bana çok baktilar alttan ultrasonla
MihmininAnnesi limoncicegi normal vajinal muayenede cihazla bakılır. Açılma olup olmadığına bakması için el müdahalesi gerekir. Aci verecek bisey değil lütfen doktora geri gidin.
limoncicegi Matmazell evet yoksa allah korusun vicdan azabı ... yaptıranlar bi yazsa sonrasında bişey oluyor mu rahatlayacağım
Mom86 haklisinesracim [silindi] acilma elle bakiliyor kizlar 😊 limoncicegi egerki bi sorun olsaydi zaten doktor sizr bakayim demezdi ne siiz nede bebegi riske atmaz doktora guvenerek.gitmenizi tavsiye ederim 😊bende o haftalarda baktirdim herhangi sorun olmafi taki suyum gelene kadar ama.sertlesme aclmaya neden oluyir baktirin ki allah korusun bisi varsa mudahale edilsin
limoncicegi [silindi] ragim ağzı uzunluğuna bakacağım dedi elle bakmaz herhalde hatta ben istemiyorum diye tutturunca sana vereyim Sen evde kendin bak dedi ne verecekti neyi kastetti anlamadım sonra zaten ağlamaya başladım önceki yaşadıklarım aklıma geliyor 😢
Sera00 limoncicegi ben de agri ile gittim acilma var mi diye alttan ultrasonla bakti şükür ki her sey yolundaymis.anlik bir ufak sızı oluyor hepsi bu
Alessia limoncicegi 26 haftamdayım her ay alttan muayene eder doktorum rahımde acıklık enfeksıyon var mı dıye Saglıksıs bırsey olsa yapmazdı emınım doktoruma cok guvenıyorum sızın ıyılıgınız ıcın mutlaka yaptırın
haklisinesracim limoncicegi evet ilk 6 haftalikken baktılar sonra 12 de baktilar sonra 20 de kanama oldu öyle baktilar
[silindi] limoncicegi canım evet rahim ağzı uzunluğuna bende de bakıldı kramplarım var çünkü . Hiç merak etme ultrason ile ölçüyorlar . Baktırmazsan daha kötü , ne olduğunu bilmeleri gerek tatlı kız Allah a emanetsin sende bebişinde
2cocuk2kopek limoncicegi rahim agzi uzunluguna ultrasonla bakilir ve sizin haftanizda karnimda sertlesme var diye gittigimde aslinda kasilmalarim baslamis yani dogum baslamak uzereydi. Mudahale edip durdurdular. Lutfen doktorunuza hemen gidin ve muayne olun derim.
Zlmdemir limoncicegi canm asla korkma kanama agrı hiç bişey olmuyor.ben de ilk istemedim ve doktorun söylediği 30 yıldır bakıyorum ve kimseye bişey olmadı dedi.iyiki de bakmış ve bebek aşagı inmiş Baya.ona göre tedbir aldık
limoncicegi Alessia ya benim bacak arası ağrımda var mutlaka baktırmam şart kendimi toplayıp mutlaka gitmem lazım çünkü normal değil 😢
Sera00 limoncicegi tabi canım ben de 22 hastalıktim bu islemi yaptirdgmda 3 hafta önce falan.bisi olmycak muhakkak gidin siz
Sananekiii11 limoncicegi canım bende 34 hafta dayım iki gün önce acile gittim nst ultrason ve Altan muayene etti hemşire açıklık var mı diye acılı bi işlem değil zararı olsa onlar da riske atmaz