ilknurdnc68 36+1 de erken su gelmesiyle bende sezeryan oldum,oğlum enfeksiyon şüphesi ile 2 gün küvezde kaldı. Biliyorum şu an çok ama çok zor yaşadım aynısı. Kimse anlamaz yaşayan dışında ama emin ol bebeşin iyi ellerde ve çabuk iyileşip çıkacak. 3 satte bir sütünü sağ gece gündüz kalk,uyan sağ benim sütüm öyle geldi ve her sağdığımı şırıngaya koyup götürdüm bebeğime. Sütünle daha çabuk iyileşecek inan. Süt arttırıcı çay ve maltana tarzı içecekleri de öneririm