20182019 isimler konusunda benim nazicane fikrim çok kullanılmayacak ismi başta koymak, benim oğlumada kaynanam babasının ismini vermek istedi. Biz sadec görkem koyacatık. Öyle olunca Hasan Görkem oldu: yarın öbürgün h.görkem şeklinde de kullanabilir diyerekten.. sizde cemili başta kullanıp ardına isim bakarsanız seçenek daha çok olur bence ☺️