Ben deli gibi su içerim, tuzlu bir şey yemem..tansiyon yok :(
ama ayaklarım mayıstan beri şişiyor.. sabah uyanıyorum üstüne basamıyorum altı bile gerim gerim gerilmiş.
Bazen de ne yapsan geçmiyor :)
Bir de ne zaman çok şişse gün içinde (normalinden de fazla) o gece ve ya sabaha karşı mutlaka kramp girip ağlayarak uyandırıyor kitleniyor resmen ..
:(
Allah hepimizin yardımcısı olsun hiçbiriniz yalnız değilsiniz 💐