SolmazEs Tecrübeli anneler normal yada sezeryan Doğumdan sonra 1-2 gece hastanede kalınıyor. Bebek’te bir sıkıntı yoksa küvez’e koyulmuyorsa hastanede geçirdiğiniz zamanda sizinle aynı odada kalıyor değil mi? Aşı vs hariç? Yoksa emzirirden sonra alıp götürüyorlar mı sürekli?
Nagihantilbac SolmazEs normal doğum olacaksa 1 gün sezeryan doğum olacaksa 2 gün kalıyorsun. Bazı hastahanelerde sezeryan gününü 3 diyorlar ama geneli 2
ozg SolmazEs doğum sonrası bi sıkıntı yoksa tabiki bebeğin siz taburcu olana kadar seninle birlikte kalıyor...
ozge_yasin_budak SolmazEs yok canım ben 45 gün oldu doğum yapalı doğumhaneden çıktım 10 dakika içinde bebeğimi yanıma getirdiler normal doğum yaptım 1 gece kaldık hastanede gece boyunca benim yanımdaydı
SolmazEs Nagihantilbac onu anladım da Bebek bu süreçte sizinle mi kalıyor bir sorun küvez durumu yoksa, yada sadece emzirirken mi getiriyorlar yanınıza odaya?
SolmazEs ozg bende öyle düşündüm ama evdekiler kafamı karıştırdı. Tvlerde falan hep götürüyorlar bebeği ondan öyle sandık herhalde
annesininpremsesi SolmazEs ben devlete gidiyoeum gebe okulunda sordum ve bebegin yanimizda kaldigini söyledi
annesininpremsesi SolmazEs aman tvlerde anında deli gibi sancilanip dogumhaneye zor yetisiyolar 2 ıkınmada doğuruyolar neleri dogru ki 😂
Ozgehasan SolmazEs kuzenim daha yeni doğum yaptı iki gündür hastanede ve iki gündür bebeği de yanında her gityigimizde görüyoruz yanında kalıyor yani götürmüyor lar
Eceiz SolmazEs sezaryan doğurursan senden önce bebek odaya geliyor ztn,beni odaya çıkarttılar anında bebeğimi kucağıma aldım emzirdim,ve aşı harici hiç götürmediler yanımdan,2 gece kaldım hastanede
filiz08 SolmazEs sağlık problemi olmadığı sürece sizinle kalır.Aşısıydı çocuk dokoruydu kontrollerine de hastaneye göre biri bebeğe eşlik eder.Öyle tv lerdeki gibi başla başka yerlerde olmuyo anasının yanında oluyo doya soya sevip emzirebilirsin