doktor bişey demediyse burdakiler nerden bilecekler allah aşkına 🙄 adamlar 6 sene okuyup üstüne sınava girip daha sonra yükselmek için hala okuyolarda göremiyolar burdaki insanlar 3-5 ultrason kağıdı gördükten sonra doktordan daha iyi anlayacak halleri yok🤷🏻♀️