Eagle564 23 haftalık hamileyim ayrıntılı ultrasonda kasıklarıma da doktor baktı. Bana sol kasığımda bebeğe giden kan akışının yavaş olduğunu söyledi. Yapılacak bişi yok dedi. Kontrol edicez dedi. Yaşayan var mı? Ne yapmalıyım?